دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، حجت‌الاسلام حسین نوروزی عصر پنجشنبه در مراسم معارفه مسئول بسیج اساتید، طلاب و روحانیان اردبیل، اظهار کرد: با گذشت ۴۶ سال از انقلاب اسلامی ملت ایران با بصیرت و قدرت تمام دشمنان اصلی خود را که آمریکا، رژیم صهیونیستی و دول غرب هستند، به خوبی شناخته و در این مسیر همواره سعی می‌کنند تا حیله‌ها و نیرنگ‌های آنها را به نقطه ناکامی بکشانند.

وی تصریح کرد: پشت سر رژیم صهیونیستی آمریکای جنایتکاری ایستاده که با تشویق و ترغیب سران صهیونیستی سعی دارد تا در منطقه خاورمیانه بحران جدی به وجود آورد در حالی که با قدرت‌نمایی کشورهای اسلامی و آزادیخواه منطقه می‌توان این فتنه‌ها را با نابودی رژیم صهیونیستی از بین برد.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل گفت: ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نمونه‌ای از این تحرکات و حرکت‌های ناجوانمردانه است که بعد از حضور نتانیاهو در آمریکا و تشویق این سفاک روزگار در کنگره، بستر هیاهو و اقدامات ناجوانمردانه آنها را در عرصه‌های مختلف شاهد و ناظر هستیم.

حجت‌الاسلام نوروزی افزود: اگر همین دشمنان و ماهیت آنها برای جوانان این کشور بازگو شود، آنها به خوبی می‌توانند جبهه حق و باطل را از هم تشخیص داده که در این زمینه نقش روحانیان و اساتید دانشگاه نقش حساس و خطیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در عرصه روشنگری و بیان حقایق باید به بهترین ابزار و وسیله‌ای متوسل شویم تا با بهره‌گیری از الگوهای فرهنگی، هنری و اجتماعی بتوانیم شرایط مطلوبی را در جامعه شاهد باشیم.

مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل طلاب و روحانیان را در کنار درس‌آموزی از تقوا و خویشتن‌داری، به بصیرت و روشنگری فرا خواند و بیان کرد: ما اگر بصیرت و آگاهی خود را از دست بدهیم قطعاً در تله دشمن گرفتار خواهیم شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دشمن‌شناسی گام نخست در جهاد تبیین است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.