مطالبات مردم استان بوشهر منعکس شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

مطالبات مردم استان بوشهر منعکس شود - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، سرهنگ خضر فقیر صبح شنبه در نشست با صدا و سیما ضمن تسلیت در پی شهادت جانکاه شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی و هییت همراه اظهار کرد: انعکاس مطالبات مردمی از رسالت های مهم رسانه ملی به شمار می رود.

وی افزود: شفاف سازی و پرداختن به مسایل اصلی جامعه همچون مسکن، ازدواج، بهداشت و درمان، فضای مجازی، جمعیت و اشتغال از جمله مباحثی هستند که شایسته است رسانه های ملی نسبت به پرداختن به آنها اهتمامی ویژه داشته باشد.

مسوول مجمع رهروان و نهی از منکر استان بوشهر شهادت رییس جمهور و هییت همراه را ناشی از خدمات صادقانه، مخلصانه و جهادی آنها دانست و اذعان کرد: شهادت رییس جمهور و هییت همراه بار دیگر سبب انسجام و اتحاد ملت غیور و شهید پرور ایران شد.

وی با بیان اینکه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در نظر دارد اقدامی فرهنگی با حضور امت ولایتمدار این استان برگزار کند تصریح کرد: به زودی با حضور گسترده امت ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر حلقه انسانی با حضور تمامی اقشار در کنار آب های نیلگون خلیج فارس در راستای حمایت از عفاف و حجاب و طرح نور برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مطالبات مردم استان بوشهر منعکس شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مطالبات مردم استان بوشهر منعکس شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.