بیش از ۳ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان از ورود ۳ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۱۱ نفر مسافر و گردشگر به استان از مبادی‌های ورودی در بازه ۱۰ الی ۱۲ شهریور خبر داد و گفت: در این بازه زمانی ۵ میلیون و ۱۰ هزار و ۳۲۰ نفرشب اقامت در گیلان ثبت شده است.

بیش از ۳ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است

آفتاب‌‌نیوز :

ولی جهانی با اشاره به آخرین گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفر استان گیلان اظهار کرد: باتوجه به تعطیلات تابستانی و سفر هم میهنان به استان، در بازه ۱۰ الی ۱۲ شهریورماه طبق آخرین برآورد‌ها تاکنون ۳ میلیون و ۱۴۰ هزار و ۲۱۱ نفر مسافر به صورت زمینی و هوایی وارد استان شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی گیلان افزود: در بازه زمانی مذکور ۲۲۸ هزار و ۳۷۹ خودرو از مبادی‌های ورودی به استان سفر کرده‌اند.

وی از ثبت اقامت ۵ میلیون و ۱۰ هزار و ۳۲۰ نفرشب در گیلان خبر داد و گفت: بر اساس گزارش‌های آماری ۱۰۲ درصد تخت‌های تأسیسات اقامتی ثابت تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی گیلان توسط گردشگران اشغال شده است.

جهانی با اشاره به اینکه اماکن گردشگری و اقامتی تحت نظارت بازرسین قرار دارند، گفت: طی دو روز ۱۵۸ مورد بازدید نظارتی از تأسیسات گردشگری گیلان صورت گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیش از ۳ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیش از ۳ میلیون گردشگر وارد گیلان شده است"، کلیک کنید.