برگزاری 50 برنامه همزمان با هفته ملی ازدواج در استان مرکزی – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

برگزاری 50 برنامه همزمان با هفته ملی ازدواج در استان مرکزی - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، مسعود پیرایش پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه ضمن تبریک پیوند آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) اظهار کرد: هفته ازدواج فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ ازدواج آسان و ترویج آن میان نسل کنونی جامعه است.

دبیر ستاد هفته ازدواج استان مرکزی با اشاره به برگزاری 50 برنامه در هفته ازدواج افزود: برگزاری نشست خبری اعلام برنامه های هفته ازدواج آسمانی، تقدیر از زوجین دارای ویژگی بارز و الگوساز، برگزاری جشن وصال در سطح استان، تقدیر از فعالین حوزه ازدواج، برگزاری کارگاه های آموزشی در سطح استان از جمله این برنامه ها است که در این راستا در شهرها، روستاها و حتی در مدارس به این مهم پرداخته می شود.

وی به برگزاری نشست های مشاوره ای با اشاره به حضور مشاوران مجرب در راستای ازدواج و تحکیم بنیان خانواده گفت: در سال گذشته یک هزار و 311 جلسه مشاوره رایگان ازدواج و خانواده برای 770 نفر در مناطق محروم انجام شده است.

پیرایش همچنین به افتتاح 5 مرکز مشاوره از ابتدای سال جاری تا کنون اشاره و اضافه کرد: در هفته ازدواج نیز 2 مرکز دیگر با محوریت ازدواج و تحکیم بنیان افتتاح می شود.

وی با اشاره به افتتاح کانون ازدواج آسان تحت عنوان طرح ملی وصال شیرین در هفته ازدواج بیان کرد: در این راستا قراردادهایی با مراکز مختلف دخیل در حوزه ازدواج با حذف واسطه ها منعقد می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با بیان اینکه نوزدهم تا 25 خردادماه هرساله به عنوان گرامیداشت هفته ازدواج نامگذاری شده است، تصریح کرد: با تحقق این مهم، امر ازدواج برای جوانان تسهیل و جوانان می توانند از این خدمات در هر استان بهره مند شوند.

پیرایش ادامه داد: تفاهم نامه ای برای تاسیس مراکز همسان گزینی با سازمان تبلیغات اسلامی منعقد شده است که این مراکز اکنون در حال اخذ مجوز هستند و بررسی موارد مختلف از سوی سازمان تبلیغات انجام خواهد شد و تاکنون 5 مرکز در استان مجوز دریافت کرده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری 50 برنامه همزمان با هفته ملی ازدواج در استان مرکزی – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری 50 برنامه همزمان با هفته ملی ازدواج در استان مرکزی – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.