رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی در انعکاس و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی در انعکاس و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

محمد حسین محمدی در گفت و گو با خبرنگار مجله راپیدی، رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی برای احقاق حقوق مردم و انعکاس مسائل و مشکلات مناطق مختلف کشور را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: نقش رسانه‌ها در پیشرفت و توسعه کشور غیر قابل انکار است.

وی با اشاره به اینکه نقش رسانه در انعکاس مطالبات و مشکلات مردم و همچنین نشان دادن ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه برای جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی بسیار مهم و ارزشمند است، گفت: رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی نیز که از همان سال‌های ابتدایی شروع فعالیت با مدیریت «پرویز اسماعیلی» تا کنون که توسط «محمد مهدی رحمتی» اداره می‌شود یک رویکرد قابل قبول بوده و وظیفه خود را در حوزه رسانه به خوبی انجام داده و عملکرد قابل قبولی را از خود نشان داده است.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، افزود: بنده همواره یکی از دنبال کنندگان این رسانه بوده ام.

محمدی در ادامه سخنان خود با با قدر دانی از تمامی رسانه‌های استان به ویژه شهرستان‌های دلفان و سلسله در راستای تلاش برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، بیان داشت: استان لرستان یکی از استان‌های پیشتاز در حوزه خبر و اطلاع رسانی است و این ظرفیت ارزشمند نقش مهم و سازنده‌ای را برای توسعه همه جانبه به ویژه در حوزه اقتصاد و سرمایه گذاری است.

وی توجه به خواسته‌های به حق فعالین رسانه استان را امری ضروری و در راستای تقویت روحیه مضاعف خبرنگاران این استان برشمرد و از مسئولان مربوطه خواست مشکلات این قشر زحمت کش جامعه را که همواره در تمام برنامه‌ها و رویدادهای ملی و مذهبی یار و یاور مسئولان بوده اند را حل و فصل کنند.

نماینده مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی، گفت: توجه به موضوع بیمه خبرنگاران و همچنین مسکن این قشر از جامعه را امری ضروری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی در انعکاس و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویکرد خبرگزاری مجله راپیدی در انعکاس و رفع مشکلات مردم قابل تقدیر است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.