پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت جانباز و پیشکسوت رسانه

پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت جانباز و پیشکسوت رسانه

مجله راپیدی/لرستان استاندار لرستان در پیامی شهادت زنده‌یاد «حسن مرادی»، جانباز و پیشکسوت عرصه خبر و رسانه را به خانواده وی و جامعه خبرنگاران این استان تسلیت گفت.

متن پیام ابوطالب شفقت به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
 
انالله و انا الیه راجعون
 
خبر شهادت جانباز سر افراز ، زنده‌یاد «حسن مرادی»،  روزنامه‌نگار پیشکسوتی که سال‌های بسیاری از عمر خود را در نشریات و روزنامه‌های مختلف، ازجمله کیهان و جمهوری اسلامی خدمت کرده بود، موجب تالم شد.

فعالیت و شجاعت خبرنگاران دفاع مقدس تکرار نشدنی و گنجینه‌ای ارزشمند است که زنده‌یاد مرادی توانست به عنوان عکاس و خبرنگار در عملیات‌های زیادی در دوران هشت سال دفاع مقدس تصاویر ماندگاری از رشادت رزمندگان را ثبت و ضبط کندو افتخار همرزمی با سردار دلها، حاج قاسم را برای خود رقم بزند.

بی شک مجاهدت  و تلاش برجسته این شهید عزیز در عرصه دفاع مقدس ورسانه استان هیچگاه از ذهن و قلب مردم پاک نخواهد شد.
این‌جانب این واقعه  را که قرین با ماه محرم اتفاق افتادبه خانواده‌ محترم ایشان، اصحاب رسانه و عموم مردم استان لرستان تسلیت عرض نموده وقطعا  آن عزیز در بهشت رضوان با هم‌رزمان شهیدش  همنشین است.

ابوطالب شفقت
استاندار لرستان»

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت جانباز و پیشکسوت رسانه" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیام تسلیت استاندار لرستان به مناسبت شهادت جانباز و پیشکسوت رسانه"، کلیک کنید.