یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد

یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد

بر اساس بیانیه شرکت برند فاینانس Brand) Finance)، پیشروترین مشاور ارزشیابی برند در جهان، برترین برندهای ترکیه مشخص شدند.

به گزارش مجله راپیدی، خطوط هوایی ترکیش برای هفتمین سال متوالی در سال 2024 با ارزش 1.985 میلیارد دلار به عنوان با ارزش ترین برند ترکیه در این رتبه بندی قرار گرفت. البته ارزش برند حامل پرچم ملی ترکیه از 2 میلیارد دلار در سال 2023 اندکی کاهش یافته است.

دو شرکت بزرگ لوازم خانگی ترکیه هم به ترتیب با ارزش 1.265 میلیارد دلار و 917 میلیون دلار از این شرکت هواپیمایی پیروی کردند. یک خودروساز  (816 میلیون دلار)، یک وام دهنده دولتی (665 میلیون دلار)، یک وام دهنده خصوصی (596 میلیون دلار) و یک خرده فروش (542 میلیون دلار) در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

احمد بولات، رییس شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز، در بیانیه ای جداگانه درباره این نتایج اظهار کرد: حفظ رتبه اول خود در بین با ارزش ترین برندها در رتبه بندی امسال «کل خانواده ترکیش ایرلاینز را برای موفقیت بیشتر تشویق می کند. ما به افزایش سهم خود در ترکیه، اقتصاد، اشتغال و همه بخش هایی که در آنها سهامدار هستیم ادامه خواهیم داد.

با محاسبه ارزش مالی برندها برای بیش از 20 سال، اکنون برند فایننس هر سال 5000 برند را ارزیابی می کند.

به نقل از ترکیش، ترکیش ایرلاینز که در سال 1933 با ناوگانی متشکل از پنج هواپیما تاسیس شد، در حال حاضر دارای ناوگانی متشکل از 456 هواپیما (مسافری و باری) است که به 346 مقصد در سراسر جهان، ازجمله 293 بین المللی و 53 داخلی پرواز می کند.

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "یک ایرلاین جزو برترین برندهای ترکیه شد"، کلیک کنید.