تالش 286 شهید و بیش از 1000 جانباز دارد

مجله راپیدی/گیلان فرماندار تالش گفت: تقدیم 286 شهید و بیش از 1000 جانباز نشان از ولایتمداری مردم تالش دارد.

پیش از ظهر امروز سه شنبه 22 خردادماه، محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با مهندس ایرج موذن فرماندار تالش دیدار و گفت وگو کرد. 

فرماندار تالش در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم توجه بیشتر به خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران عنوان کرد: همانطور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که شهداء شمع محفل بشریت اند، شهدای گرانقدر مایه خیر و برکت جامعه هستند و همه مسیولان افتخار می کنند که در خدمت خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران باشند.

تالش 286 شهید و بیش از 1000 جانباز دارد

نماینده عالی دولت در تالش در ادامه بر اهتمام ویژه دولت مردمی بر فرهنگ ایثار و شهادت اشاره و ااظهار کرد: بی شک تمسک به فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها امنیت ملی و اعتبار ایران را بالا می برد بلکه موجب آرامش روحی و افزایش روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه می شود این فرهنگ مقدس با حضور مردم شکل گرفت و بر دوش همین مردم پایدار خواهد ماند.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروزه مقتدرتر از همیشه در مقابل مستکبرین و دشمنان ایران اسلامی ایستاده است و این اقتدار و عزت به برکت خون شهداء و روحیه ایثار و شهادت است.

تالش 286 شهید و بیش از 1000 جانباز دارد

موذن در ادامه بر حمایت و توجه بیشتر مسیولان به خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان این شهرستان تاکید کرد.  

همچنین محمدرضا داوطلب مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور صمیمانه در بنیاد شهید شهرستان با خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان دیدار و گفت وگو کرد. 

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تالش 286 شهید و بیش از 1000 جانباز دارد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تالش 286 شهید و بیش از 1000 جانباز دارد"، کلیک کنید.