خان‌محمدی: ۹هزار مدرسه تا مجله راپیدی ۱۴۰۳ بهسازی می‌شود

خان‌محمدی: ۹هزار مدرسه تا مهر ۱۴۰۳ بهسازی می‌شود

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور از بهسازی بیش از ۹هزار مدرسه تا مهرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

حمیدرضا خان محمدی، رئیس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری مجله راپیدی، درباره بودجه این سازمان در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: عملا در سال ۱۴۰۳ بودجه‌ اندکی از آنچه تخصیص داده شده بود، تاکنون محقق شده است.

وی افزود: اینکه تا کنون بودجه مصوب محقق نشده است مهمترین دلیل آن جابه جایی دولت است که با توجه به استقرار دولت چهاردهم و بر اساس مذاکراتی که داشتیم، امیدواریم این مهم طی هفته آتی محقق شود.

خان محمدی در پاسخ به این پرسش که خیرین چه میزان در بحث بهسازی و شاداب‌سازی ورود کرده و مشارکت دارند، گفت: عمده مشارکت خیرین در حوزه شاداب‌سازی مدارس، به عنوان نیروی انسانی است.

معاون وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: گروه‌های جهادی معلمی، دانش آموزان، طلاب، دانشجویان و بسیج دانش آموزی، بسیج فرهنگی و..‌. در مدارس حاضر شده و به عنوان نیروی انسانی همراه ما در امر بهسازی فای آموزشی خواهند بود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس در خاتمه اظهاراتش با تاکید بر اینکه ۹هزار مدرسه بهسازی و نوسازی خواهند شد، گفت: در قالب همین طرح مدارس کانکسی هم جای خود را به مدارس مستحکم خواهد داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خان‌محمدی: ۹هزار مدرسه تا مجله راپیدی ۱۴۰۳ بهسازی می‌شود" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خان‌محمدی: ۹هزار مدرسه تا مجله راپیدی ۱۴۰۳ بهسازی می‌شود"، کلیک کنید.