
معاون برنامهریزی و آموزشهای تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از راهاندازی سامانه جدید صدور مدارک و احکام نجاتگری با هدف تسهیل و تسریع در فرآیند صدور احکام و گواهیها خبر داد.
به گزارش مجله راپیدی، سعید متانی معاون برنامهریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: در راستای بهبود فرآیندهای اجرایی و ارتقای سطح خدمات به اعضای داوطلب، معاونت برنامهریزی، توانمندسازی و مهارتافزایی سازمان امداد و نجات با همکاری معاونت منابع انسانی و پشتیبانی، اقدام به طراحی و راهاندازی سامانه احکام صدور مدارک و احکام نجاتگری کرده است.
وی ادامه داد: این سامانه در پی برگزاری کمیتههای استانی از سیزدهمین مرحله اعطا و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران و همچنین شروع طرح ملی امداد و نجات نوروزی سال ۱۴۰۴ و به منظور تسهیل در فرآیندهای اداری و عملیاتی اعضا، طراحی و فعال شده است.
معاون برنامهریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در طرح توسعه این سامانه، ثبت و رصد تمامی فعالیتهای عملیاتی، آموزشی و سوابق درجه اعضا پیشبینی شده و علاوه بر این، زیرساختهای ارتباطی این سامانه با سامانههای امدادیار و پرداخت کمکهزینه ایاب و ذهاب اعضای داوطلب نیز فراهم شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ متانی افزود: از این پس، صدور احکام درجات و گواهیهای آموزشی و توانافزایی تنها از طریق این سامانه انجام خواهد شد و مبنای فعالیت اعضا در تمامی مراحل خواهد بود چراکه این اقدام در جهت ارتقای کارآمدی، شفافیت و سرعت در فرآیندها و همچنین حمایت از فعالیتهای داوطلبانه امدادگران و نجاتگران انجام شده است.
پایان خبر مجله راپیدی
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "راهاندازی سامانه صدور مدارک و احکام درجه نجاتگری سازمان امداد و نجات" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "راهاندازی سامانه صدور مدارک و احکام درجه نجاتگری سازمان امداد و نجات"، کلیک کنید.