فراخوان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان صادر شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

فراخوان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان صادر شد - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

پوریا جلالی در گفت وگو با خبرنگار مجله راپیدی اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان آغاز به کار کرد.

وی افزود:: شعرای استان و علاقه مندان به ادبیات می توانند در قالب محورهای انقلاب اسلامی، ولایت، امامت و مسجد، مسجد میراث و هویت اسلامی و دینی، مسجد کانون مشارکت های مدنی، مسجد و ماه رمضان، مسجد شور آفرینی جوانان و نوجوانان، مسجد گره گشایی از مشکلات مردم، مسجد جایگاه امر به معروف و محل تعاون اجتماعی، مسجد مرکز کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در این جشنواره شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت کنندگان از سراسر استان می توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره با شماره مجازی 09181381427 و یا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقر و کلیایی تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه ارسال نمایند.

جلالی عنوان کرد: هدف از برگزاری این جشنواره با مرکزیت شهرستان، توسعه عدالت فرهنگی، توجه به ادبیات و هنر متعهد، توجه به مسجد و ماه مبارک رمضان است.

علاقه مندان جهت اطلاعات بیشتر به لینک مستقیم جشنواره به نشانی https://eitaa.com/farhanghonarsonghor می توانند مراجعه کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فراخوان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان صادر شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فراخوان جشنواره استانی شعر مسجد مناره امید، مظهر ایمان صادر شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.