مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس از عید فطر برگزار می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس از عید فطر برگزار می شود - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

غلامحسین شاکری کوشکی در گفت وگو با مجله راپیدی با اشاره به برگزاری جلسه با مسیول انجمن کشتی باچوخه اظهار کرد: همزمان با عید سعید فطر در روز 21 فروردین ماه مسابقات کشتی باچوخه در شیروان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: مقرر شد مسابقات کشتی باچوخه اسفراین که به رسم هر ساله در تاریخ 14 فروردین ماه در گود چشمه زینل خان برگزار می شود، در سال 1403پ س از عید فطر برگزار شود.

وی در ادامه افزود: این مسابقات در روز 24 فرودین ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی بیان کرد: برای اولین بار با حضور 10 تیم خارجی و در دو وزن منفی 90 کیلوگرم و مثبت 90 کیلوگرم مسابقات کوراش در تاریخ 23 فرودین ماه در گود چشمه زینل خان برگزار خواهد شد.

شاکری گفت: مسابقات کشتی باچوخه شهر آشخانه نیز در تاریخ 31 فروردین ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی باچوخه شهرستان های گرمه و جاجرم در نیمه اول اردیبهشت ماه بیان کرد: مسابقات کشتی باچوخه فاروج نیز در تاریخ 15 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور به میزبانی بجنورد در اردیبهشت ماه بیان کرد: مسابقان بومی و محلی در همان تاریخ به میزبانی استادیوم 19 مجله راپیدی بجنورد برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس از عید فطر برگزار می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات کشتی باچوخه اسفراین پس از عید فطر برگزار می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.