انتخابات فرصتی برای تداوم حکمرانی جهادی است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

انتخابات فرصتی برای تداوم حکمرانی جهادی است - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، سرهنگ پاسدار عبدالله اسکندری صبح یکشنبه در جمع اعضای هییت اندیشه ورز با گرامیداشت یاد شهدای خدمت بویژه رییس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر حضرت آیت الله رییسی، بر ضرورت ادامه راه روشن آنان تاکید کرد و گفت انتخابات پیش رو فرصت مغتنمی برای تداوم حکمرانی جهادی و انقلابی شهید رییسی است و همه ظرفیت ها باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج شود.

مسیول سازمان بسیج ادارات استان بوشهر شهید رییسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رییسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

وی انتظار مردم و نظام از نامزدهای ریاست جمهوری را بالا دانست و گفت: عملکرد جهادی و نگاه انقلابی شهید رییسی به مقوله خدمت و اداره کشور سطح انتظارات را از رییس جمهور منتخب افزایش داده است.

وی بر راه اندازی ستاد انتخابات در ادارات، برگزاری گردهمایی های تبیینی با حضور خانواده کارمندان، بهره گیری از ظرفیت مساجد و ایمه جمعه و جماعات و نقش آفرینی موثر در فضای مجازی و…..تاکید کرد و اظهار داشت: همه ظرفیت های مادی و معنوی نظام اداری استان باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و آگاهانه بسیج و بکارگیری شود تا روحیه امید و اعتماد مردم به نظام مجدداً تقویت شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات فرصتی برای تداوم حکمرانی جهادی است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات فرصتی برای تداوم حکمرانی جهادی است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.