مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.
به گزارش مجله راپیدی، مهدی علیزاده گفت: به دلیل حضور گسترده موتور سیکلت ها و ماشین های شخصی در خطوط ویژه اتوبوس، ترمزهای ناگهانی راننده اتوبوس برای جلوگیری از برخورد با عابر یا این وسایل گاهاً اجتناب ناپذیر است و به دلیل وجود بخش خانم ها در جلوی خطوط بی آرتی بیشترین صدمات به آنها وارد می شود.
علیزاده گفت: در صدها خط متعلق به بخش خصوصی که مانند قدیم الایام آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی اتوبوس حضور دارند کمتر شاهد آسیب دیدگی آقایان بوده ایم و این بر اساس رصد آماری 2 ساله است.
مدیرعامل شرکت واحد گفت: حفظ سلامت و امنیت همه شهروندانی که در طول 24 ساعت شبانه روز از خطوط بی آرتی ما استفاده می کنند از اهمیت بالایی برخوردار است و بر همین اساس و به توصیه متخصصان تصمیم گرفتیم وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم یعنی آقایان در جلو و خانم ها در بخش انتهایی باز گردد.
علیزاده گفت: امسال به امید خدا و با پیگیری های فراوان شهردار محترم تهران، تعداد قابل توجهی اتوبوس تولید داخل یا خارج از کشور به ناوگان اتوبوسرانی اضافه می شود و تلاش خواهیم کرد در مدت زمان نه چندان طولانی مردم شاهد آسایش بیشتری در اتوبوس ها باشند.
پایان خبر مجله راپیدی
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم باز می گردد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وضعیت استقرار خانم ها و آقایان در خطوط بی آرتی به روال قدیم باز می گردد"، کلیک کنید.