خداداد افشاریان همه را سر کار گذاشت/ استعفا سرکاری بود؟

خداداد افشاریان همه را سر کار گذاشت/ استعفا سرکاری بود؟

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی؛ جلسه هیات رییسه فدراسیون فوتبال چهارشنبه هفته جاری در حالی برگزار خواهد شد که در این جلسه درمورد انتخاب سرمربیان تیم های فوتبال پایه، سقف بودجه فصل آینده و… بحث و تصمیم گیری خواهد شد. برگزاری این جلسه از آنجایی حایز اهمیت است که اهالی فوتبال منتظر هستند تا تکلیف حضور خداداد افشاریان در آن روشن شود.

به نقل از فرهیختگان افشاریان که به تازگی از او به عنوان یکی از متهمان پرونده فساد در فوتبال نام برده می شود هفته گذشته از ریاست کمیته داوران تا تعیین تکلیف نهایی و اتخاذ تصمیم مراجع قضایی کناره گیری کرد. با این حال طی روزهای گذشته این ابهام بزرگ درخصوص آخرین وضعیت افشاریان به وجود آمده است که با وجود کناره گیری او از کمیته داوران آیا این چهره در جلسه بعدی هیات رییسه شرکت خواهد کرد؟ این در حالی است که شنیده ها حکایت از آن دارد که از آنجایی که افشاریان از سمت خود در هیات رییسه کناره گیری نکرده و از سوی دیگر نیز حکم وی هنوز قطعی نیست، بنابراین او در جلسه بعدی شرکت خواهد کرد. بعد از سهیل مهدی که بعد از کناره گیری از سازمان لیگ در محل کار خود حضور پیدا کرده بود به نظر می رسد شاهد یک استعفای سرکاری دیگر هم باشیم.

257 251

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خداداد افشاریان همه را سر کار گذاشت/ استعفا سرکاری بود؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خداداد افشاریان همه را سر کار گذاشت/ استعفا سرکاری بود؟"، کلیک کنید.