واژگونی اتوبوس در نزدیکی مرودشت 5 فوتی و 24 مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی، حسین درویشی با اعلام این خبر گفت: پیش از صبح شنبه راس ساعت 6:05 گزارشی از آتش نشانی و اورژانس مبنی بر واژگونی و انحراف اتوبوس مسافرتی تهران، در کیلومتر 47 جاده مرودشت به پاسارگاد دریافت شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس افزود: بلافاصله دو تیم تخصصی از پایگاه بین شهری فتح آباد مرودشت با خودروهای نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام و هم چنین سه تیم از پایگاه های امداد و نجات بین شهری ارسنجان و شعبه پاسارگاد به عنوان تیم پشتیان در محل حاضر شدند.

وی افزود: ارزیابی و ایمن سازی صحنه حادثه و مصدومین، کنترل ترافیک و رهاسازی سرنشینان اتوبوس با استفاده از ست سبک و نیمه سنگین صورت گرفت.

به گفته درویشی این حادثه تاکنون 29 حادثه دیده برجای گذاشته که از میان آنها متاسفانه 5 نفر جان باختند که شامل یک زن و چهار مرد بودند و پس از رهاسازی تحویل عوامل انتظامی شده اند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در خصوص مجروحان نیز گفت: 4 مصدوم به صورت سرپایی درمان و 20 مصدوم دیگر پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان شهید مطهری مرودشت منتقل شدند.

پیگیری های خبرنگار مجله راپیدی نشان می دهد این اتوبوس از بندر عسلویه به سمت تهران در حال حرکت بوده و در محور اتوبان شیراز به سعادت شهر در نزدیکی روستای قوام آباد دچار حادثه شده و پس از عبور از خط طولی این محور واژگون شده است.

متاسفانه 5 مسافر این اتوبوس در دم کشته شدند و گزارش ها خبر از وخیم بودن حال برخی دیگر از مجروحان این حادثه می دهد.

واژگونی اتوبوس در نزدیکی مرودشت 5 فوتی و 24 مصدوم برجای گذاشت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واژگونی اتوبوس در نزدیکی مرودشت 5 فوتی و 24 مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واژگونی اتوبوس در نزدیکی مرودشت 5 فوتی و 24 مصدوم برجای گذاشت – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.