مشکل اصلی تولیدکنندگان بانک ها هستند

رییس خانه صنعت معدن و تجارت ایران به مشکلات بانکی و مالیاتی بخش تولیدی کشور اشاره کرد و گفت: مشکل اصلی تولیدکنندگان کشور، بانک ها هستند؛ در وام های 18 درصدی هنگام تسویه با بهره 28 درصدی روبرو هستیم.

مشکل اصلی تولیدکنندگان بانک ها هستند

آفتاب نیوز :

عبدالوهاب سهل آبادی در جشنواره تولید ملی – افتخار ملی در رابطه با تولیدات ملی و داخلی و تلاش بنگاه های تولیدی داخلی برای تداوم تولید خود گفت: تلاش می کنیم به دنیا ثابت کنیم که تولیدات ما می تواند با کشور های برتر رقابت داشته باشد و خوشبختانه حتی در برخی موارد از کشور های اروپایی هم جلوتر هستیم.

سهل آبادی با اشاره به فشار بانک ها به تولیدکنندگان داخلی و بهره بالای وام های بانکی گفت: امروز مشکل اصلی تولیدکنندگان کشور، بانک ها هستند. باید بپرسیم بانک هایی که وظیفه شان ارایه تسهیلات و مشاوره به تولیدکنندگان است دقیقا چه می کنند؟

وی ادامه داد: در وام های 18 درصدی که تولیدکنندگان دریافت می کنند، هنگام تسویه وام با بهره 28 درصدی روبرو می شوند و این در حالی است که اگر تاخیر در پرداخت داشته باشند حتی تا 30 درصد بهره پرداخت می کنند و در چنین شرایطی نباید انتظار داشت تولیدکنندگان داخلی بتوانند با تولیدات خارجی رقابت کنند.

رییس خانه صمت در پایان به تمرکز دولت بر دریافت مالیات از بخش تولیدی کشور اشاره کرد و گفت: مشکل ما این است که اگر خرج دولت زیاد است، گناه تولیدکنندگان چیست. یک دولت چندین میلیونی را فقط تولیدکنندگان 100 هزار واحدی نمی توانند تامین مالی کنند و امروز تولیدکنندگان داخلی زیر بار مالیات های دولتی و بدهی های بانکی رفته اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مشکل اصلی تولیدکنندگان بانک ها هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مشکل اصلی تولیدکنندگان بانک ها هستند"، کلیک کنید.