ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است

ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: فردی باید به عنوان وزیر راه و شهرسازی به مجلس معرفی شود که از توانمندی های خوبی هم در حوزه راه و هم در حوزه شهرسازی برخوردار باشد.

عبدالجلال ایری در گفت وگو با مجله راپیدی، با اشاره به ویژگی هایی که کابینه دولت چهاردهم باید داشته باشد، بیان کرد: چهارچوب هایی که مقام معظم رهبری برای رای اعتماد به وزرا تعیین کردند، ملاک عمل مجلس در رای اعتماد به وزرای کابینه خواهد بود. اما در حوزه وزارت راه و شهرسازی انتظار ما بر این است وزیری که معرفی می شود، هم شرایطی که حضرت آقا فرمودند را داشته باشد و هم از بدنه وزارتخانه یا شخصی که بتواند مدیریت در سطح عالی داشته باشد، معرفی گردد.

وی اظهار کرد: فردی باید به عنوان وزیر راه و شهرسازی معرفی شود که از توانمندی های خوبی هم در حوزه راه و هم در حوزه شهرسازی برخوردار باشد. ما اقدامات بسیار خوبی در حوزه راه و شهرسازی در دست داریم که باید به سرانجام برسد. بحث نهضت ملی مسکن است که مجلس اعتبار خوبی برای آن پیش بینی کرده و قانون نهضت ملی مسکن را تصویب کرده است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: در حوزه راه ما واقعا عقب ماندگی جدی داریم. در حوزه صنعت هواپیمایی محدودیت هایی که تحریم برای ما رقم زده است، مشکل ساز شده است. در حوزه راه و در حوزه بنادر با چالش هایی مواجه هستیم.

وی در ادامه تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی نیازمند یک مدیر توانمند است که بتواند از تمام ظرفیت های مجلس و دولت برای حل چالش ها بهره بگیرد.

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایری: وزارت راه و شهرسازی نیازمند وزیری توانمند است"، کلیک کنید.