جوانان با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

جوانان با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، سرهنگ علیرضا جنیدی صبح یکشنبه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بردسکن اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران مانند یک درختی بود که به باغبانی حضرت امام خمینی (ره) و آبیاری شهدا به بار نشسته و تا امروز شاهد رشد و شکوفایی و ثمره های آن هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، با وجود همه مشکلاتی که داشتیم، در این مدت 45 سال، پیشرفت های فراوانی داشته ایم و انتظار این است که جوانان ما موضع و نقش انقلاب اسلامی را بیش از پیش درک کنند.

وی گفت: حضور مردم شهرستان بردسکن امسال بی نظیر بود و با این حضور خود ثابت کردند که پای نظام و انقلاب خود ایستادند و نتیجه این حضور در 11 اسفند ماه در پای صندوق های رای نشان داده خواهد شد.

جنیدی بیان کرد: امسال جوانان در راهپیمایی گل گذاشتند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن در ادامه با توجه به اینکه در حوزه رسانه باید بیشتر کار کرد، گفت: رسانه های بیگانه در مقابل ما بسیار قوی هستند و ما باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم، اما انصافاً کارهای بزرگی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز در اوج قدرت هستیم و در همه حوزه ها پیشرفت زیادی کرده ایم، افزود: این پیشرفت ها از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و اگر به کوری چشم دشمنان از این مشکلات معیشتی هم عبور کنیم قطعاً بدانید در جایگاه یک ابر قدرت اسلامی هستیم.

جنیدی ضمن تقدیر و تشکر از حضور همه آحاد مردم از کوچک و بزرگ، پیر و جوان در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: در انتخابات پیش رو به اتفاق خانواده هایمان و در کنار مردم در روز سرنوشت ساز 11 اسفند ماه حضور گسترده ای خواهیم داشت و به دشمنان جوابی دندان شکن خواهیم داد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جوانان با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جوانان با حضور در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.