ارایه60نوع خدمت در کتابخانه ها/200کتابخانه سیار ایجاد می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

ارایه60نوع خدمت در کتابخانه ها/200کتابخانه سیار ایجاد می شود - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، مهدی رمضانی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ایلام اظهار کرد: ایران در بین 20 کشور دنیا و پنج کشور آسیا در زمینه کتابخانه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 3 هزار و 800 کتابخانه عمومی با 60 نوع خدمت در کشور فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار کتابخانه مشارکتی در کشور فعال است، بیان کرد: 800 کتابخانه روستایی در کشور فعال است.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور تصریح کرد: 50 کتابخانه سیار در کشور فعال است و تا پایان دولت این تعداد به 200 کتابخانه سیار خواهد رسید.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با اشاره به اینکه اخیراً با همکاری کمیته امداد برای راه اندازی مرکز مشاوره در کتابخانه های عمومی توافق کرده ایم، افزود: روزانه حدود 120 هزار، ماهانه بیش از 3 میلیون و سالانه بیش از 30 میلیون امانت کتاب در کتابخانه ها ثبت می شود.

وی تصریح کرد: گردش مالی حوزه نشر در کشور طی سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است.

دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از تصویب سند ملی خواندن در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد و گفت: امیدواریم این سند تا قبل از پایان سال به نتیجه برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ارایه60نوع خدمت در کتابخانه ها/200کتابخانه سیار ایجاد می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ارایه60نوع خدمت در کتابخانه ها/200کتابخانه سیار ایجاد می شود – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.