طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح

طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح

آفتاب نیوز :

حمد الله رحمتی پور، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز، امروز گفت: با توجه به افزایش حضور شهروندان به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید و به تبع آن ازدحام و افزایش حجم ترافیک در ایام پایانی سال، برابر مصوبه شورای هماهنگی ترافیک استان البرز یکی از اقداماتی که در راستای کاهش ترافیک و تردد خودرو ها در دستورکار پلیس راهور قرار خواهد گرفت، اجرای طرح محدودیت تردد زوج یا فرد در کرج است.

وی افزود: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام (ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری، پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج از روز سه شنبه 15 اسفندماه به غیر از ایام تعطیل از ساعت 16 الی 21:00 و از طریق سامانه های ثابت و دوربین های نظارتی و پلاک خوان اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: خودرو ها براساس زوج یا فرد بودن آخرین عدد سمت راست پلاک تفکیک شده و درصورت ورود غیرمجاز توسط دوربین و ماموران پلیس راهور جریمه خواهند شد

رحمتی پور افزود: تردد خودرو های حمل و نقل عمومی (تاکسی، اتوبوس و…) و امدادرسان (اورژانس، آتش نشانی و…) مجاز است.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از شهروندان خواست از تردد های غیرضروری در هسته مرکزی شهر در روز های آخر سال خودداری کرده و با ماموران پلیس راهور همکاری لازم داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح زوج و فرد به خیابان های کرج رسید / جزییات محدوده طرح"، کلیک کنید.