تنها راه بازگشت ستاره مغضوب قلعه نویی به تیم ملی

تنها راه بازگشت ستاره مغضوب قلعه نویی به تیم ملی

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی؛ جام ملت های 2023 آسیا در حالی با حذف تیم ملی ایران در مرحله نیمه نهایی همراه بود که لیست بازیکنان منتخب امیر قلعه نویی بدون حضور احمد نورالهی بود.

به گزارش مجله راپیدی، هافبک موفق فصل جاری الوحده امارات که به دلیل ترک اردوی تیم ملی ایران در بازی با هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 که قبل از جام ملت های آسیا برگزار شد از فهرست نهایی امیر قلعه نویی خط خورد تا دیگر کسی سراغ این هافبک گلزن و بازی ساز موفق فعلی فوتبال امارات نرود.

با این حال عملکرد درخشان نورالهی در لیگ فوتبال باشگاهی امارات پس از جام ملت های آسیا نیز ادامه داشت تا این بازیکن سوژه اصلی برای پرسش از سرمربی تیم ملی ایران شود.

قلعه نویی با وجود تاکید روی توانایی های فنی نورالهی در خصوص زمان بازگشت او و احتمال دعوت مجدد به اردوی تیم ملی ایران لبخند زد تا نشان دهد بازگشت این بازیکن همچنان با پیچیدگی هایی همراه است.

از قرار معلوم سرمربی تیم ملی ایران در راستای حفظ انضباط در تیم ملی ایران تنها در صورتی حاضر به بازگشت نورالهی خواهد شد که هافبک الوحده امارات عذرخواهی رسمی در این باره از کادر فنی داشته باشد تا بتواند بار دیگر پیراهن تیم ملی ایران را تا زمان حضور قلعه نویی در راس کادر فنی بر تن کند.

حالا باید منتظر بود نورالهی که تا حالا هیچ صحبتی درباره اتفاقات حاشیه ای رخ داده نکرده است چه واکنشی در خصوص این موضوع خواهد داشت.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تنها راه بازگشت ستاره مغضوب قلعه نویی به تیم ملی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تنها راه بازگشت ستاره مغضوب قلعه نویی به تیم ملی"، کلیک کنید.