قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان

قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان

به گزارش مجله راپیدی، شرکت آسیاتک، به عنوان یکی از شرکت های تامین کننده اینترنت در کشور، از قطعی برق در برج میلاد تهران خبر داده است؛ مسیله ای که با توجه به حضور دیتاسنتر آسیاتک در برج میلاد می تواند برای این شرکت و مشترکانش اختلالاتی ایجاد کند.

به نقل از مجله راپیدی، طبق اعلام شرکت آسیاتک در اطلاعیه ای که منتشر کرده، برق برج میلاد تهران از ساعت 2 بامداد امروز، 14 فروردین 1403، از دو مسیر اصلی انتقال برق 63 کیلو ولت قطع شده است. مرکز داده آسیاتک نیز در این برج قرار دارد و قطعی برق می تواند باعث خاموشی دیتاسنتر شود.

البته این خاموشی در دیتاسنتر آسیاتک رخ نداده است؛ چراکه این شرکت در حال حاضر برق مورد نیاز دیتاسنتر خود را از طریق دیزل ژنراتورهای برج میلاد تامین می کند. آسیاتک در متن اطلاعیه خود اعلام کرده است:

تجهیزات UPS و باتری ها به مقدار لازم و در شرایط نرمال سرویس دهی فعال هستند و همکاران ما در تلاش هستند مشکل به وجودآمده در اسرع وقت بدون وجود هرگونه اختلالی برای شما حل گردد.

این مشکل احتمالاً تا فردا شب، پانزدهم فروردین ماه، ادامه خواهد داشت؛ به همین دلیل شرکت آسیاتک از مشترکان خود درخواست کرده است که تمهیدات لازم جهت شرایط اضطرار را مبذول کرده و نسبت به صحت عملکرد و وجود مسیرهای پشتیبان برای داده ها و سرویس های جاری خود اقدام کنند.

به نظر می رسد تخریب یکی از مسیرهای تامین برق در برج میلاد در آخرین روزهای سال 1402 و و عدم ترمیم آن بخشی از علت بروز این مشکل بوده است و در ادامه، تخریب یکی دیگر از مسیرهای تامین برق توسط پیمانکار شهرداری در شب گذشته بخش دیگری از دلیل پیش آمدن این مسیله باشد.

5858

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قطعی برق برج میلاد و هشدار آسیاتک به مشترکان"، کلیک کنید.