برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مجله راپیدی، علی اکبر حسینی محراب شامگاه شنبه در محفل انس با قرآن که در محل اداره کل آموزش و پرورش خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: کسی که با قرآن آشنا شود، قدرت تشخیص حق از باطل را پیدا می کند.

وی بیان کرد: قرآن به عنوان قطب نما، انسان را با خدای خود و فطرت پاک آشنا کرده و به بالاترین درجه الهی نزدیک می کند.

استاندار خوزستان گفت: جامعه قرآنی استان باید هم افزایی بیشتری داشته باشند و این محافل قرآنی باید تکثیر تا جوانان ما بیشتر به قرآن گرایش یابند.

وی افزود: برپایی محافل قرآنی سبب انسان سازی و تحول اجتماعی شده و موجب تغییر رفتار در انسان ها می شود، خوشبختانه جلسات قرآنی فاخر و سرشار از معنویت در سطح استان در حال برگزاری است که جای تقدیر دارد.

حسینی محراب با بیان اینکه قرآن بهترین پناهگاه برای مصون ماندن از آسیب های اجتماعی است گفت: جامعه امروز بیش از هر زمانی نیازمند مانوس شدن با مفاهیم والای قرآنی و الهی است.

وی، برگزاری محفل های قرآنی را از دستاورهای انقلاب اسلامی عنوان کرد و خواستار اهتمام هر چه بیشتر مساجد و سازمان ها و نهادهای فرهنگی استان در این زمینه شد.

استاندار خوزستان افزود: انس با قرآن و بهره گیری از تعالیم و والای آن یکی از مهمترین ابزارها در جهت حفظ و تقویت سلامت روحی و روانی انسان است.

وی افزود: پیامبر کتاب خدا و اهل بیتش را در بین ما مسلمانان و شیعیان باقی گذاشت و تا زمانی که ما به این 2 امر گرانبها توسل کنیم گمراه نمی شویم.

حسینی محراب گفت: ما اگر به قرآن نزدیک شویم همه حفره ها بسته شده و هویت اسلامی در مقابل هویت کفر حفظ خواهد شد همچنین اگر قرآن را در متن زندگی آوردیم، اسلام در جامعه تحقق پیدا می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برپایی محافل قرآنی باید گسترش یابد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.