دو غایب بزرگ ریال برابر سیتی

دو غایب بزرگ ریال برابر سیتی

ریال مادرید در دیدار حساس برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا دو غایب بزرگ خواهد داشت.

به گزارش مجله راپیدی، در یکی از جذاب ترین و حساس ترین بازی های دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم ریال مادرید و منچستر سیتی به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت این تقابل سه شنبه شب به میزبانی ریال مادرید برگزار خواهد شد.

به نوشته روزنامه اسپورت، ریال مادرید در فصل جاری مصدومان زیادی داشته و کارلو آنچلوتی هرگز تیمش را با ترکیب دلخواهش به میدان نفرستاده است. با این حال خبر خوب برای ریالی ها این است که شمار مصدومانش قبل از دیدار برابر منچسترسیتی به حداقل رسیده است.

ریال در دیدار برابر سیتی تنها دو غایب بزرگ دارد. کورتوآ و آلابا تنها بازیکنانی اند که شرایط حضور در دیدار حساس برابر سیتیزن ها را ندارند. به این ترتیب بازیکنانی مثل کاماوینگا، فرلان مندی و میلیتایو می توانند ریال را بازی در ورزشگاه سانتیاگو برنابیو همراهی کنند.

ریال مادرید با آنکه مصدومان زیادی در فصل جاری داشته اما عملکرد بسیار خوبی نشان داده است و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد. کهکشانی ها در لیگ قهرمانان اروپا هم بازی های درخشانی را به نمایش گذاشته اند و یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت ها به شمار می آیند. آنها البته بازی بسیار سختی برابر مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا خواهند داشت.

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دو غایب بزرگ ریال برابر سیتی" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دو غایب بزرگ ریال برابر سیتی"، کلیک کنید.