واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد/ آزمایشگاه موادغذایی جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر راه اندازی

نرماشیری اعلام کرد؛

واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد آزمایشگاه موادغذایی جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر راه اندازی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد عنوان کرد: آزمایشگاه موادغذایی جنوب استان در مسیر راه اندازی قرار دارد.

کامبیز نرماشیری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله راپیدی با اشاره به اهمیت توسعه سواحل مکران و مطالبات مقام معظم رهبری در این حوزه اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان قرارداد آزمایشگاه کنترل کیفیت غذا و دارو را با شرکت شهرک های صنعتی استان سیستان و بلوچستان با هدف حمایت از واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی و اجرای برنامه های علمی و مطالعاتی در راستای پیشرفت منطقه منعقد کرد.

وی اضافه کرد: در این قرارداد، آزمایشگاه غذا و دارو واقع در شهرک صنعتی کنارک به همراه برخی تجهیزات مربوط برای مدت دو سال به دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان واگذار شد تا با تجهیز و تکمیل راه اندازی شود.

واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد/ آزمایشگاه موادغذایی جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر راه اندازی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه انجام آزمایش های مربوط به مواد غذایی در آزمایشگاه به دلیل ظرفیت علمی مناسب و بهره مندی از منابع انسانی فرهیخته و خبره در بالاترین سطح انجام می شود، ادامه داد: یکی از مهم ترین اهداف برای راه اندازی آزمایشگاه مواد غذایی در جنوب استان، تسهیل و هموار کردن مسیر پیشرفت صنعت بوده و انجام آزمایش های تخصصی در این آزمایشگاه با ارایه تخفیف به واحد های تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی انجام می پذیرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد/ آزمایشگاه موادغذایی جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر راه اندازی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واگذاری شهرک صنعتی کنارک به دانشگاه آزاد/ آزمایشگاه موادغذایی جنوب سیستان و بلوچستان در مسیر راه اندازی"، کلیک کنید.