نونیز: مدعی قهرمانی در کوپا هستیم/ حیف شد که کلوپ رفت

نونیز: مدعی قهرمانی در کوپا هستیم/ حیف شد که کلوپ رفت

مهاجم اروگویه ای از انگیزه بالای «سلسته» برای قهرمانی در کوپا آمه ریکا سخن گفت و به رفتن یورگن کلوپ از آنفیلد نیز واکنش نشان داد.

به گزارش مجله راپیدی، داروین نونیز در چند ماه اخیر در لیورپول عملکرد ضعیفی داشته است. او فصل را خوب شروع کرد ولی در ادامه نتوانست عملکرد خوبی ارایه دهد. اگر این بازیکن 24 ساله حتی نیمی از فرصت های بزرگی را که از دست داد، به گل تبدیل می کرد، لیورپول وضعیت بهتری داشت.

داروین نویز در ابتدا درباره تغییر و تحولات این تیم صحبت کرد و گفت: همه ما از جدایی کلوپ شوکه شدیم، هیچ کس انتظارش را نداشت. حیف است که او می رود. من شخصاً دوست دارم که او به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. برای بازیکنان نیز مایه شرمساری است که مربی مثل کلوپ را از دست می دهند. برای او بهترین ها را آرزو می کنم. 

نونیز در 10 بازی آخر فصل خود گلی نزد و کودی خاکپو جایش را در ترکیب گرفت و مهاجم اروگویه ای نیز تمام عکس های خود را با پیراهن لیورپول پاک کرد تا به این اتفاقات واکنش نشان داده باشد.

مهاجم لیورپول در فصل 2024-2023، در 54 بازی در تمام رقابت ها 18 گل و 13 پاس گل به ثمر رساند. قرارداد فعلی این بازیکن با لیورپول تا تابستان 2028 اعتبار دارد.

مهاجم اروگویه ای اطمینان داد که کشورش در آستانه مسابقات کوپا آمه ریکا که در ماه ژوین در ایالات متحده برگزار می شود مدعی جدی قهرمانی است. او درباره حضور در کوپا نیز گفت: ما قبلاً برابر برزیل و آرژانتین نشان داده ایم که بازیکنان جوان زیادی داریم. همه ما در باشگاه های بزرگ هستیم و آماده هستیم تا خودمان را نشان دهیم. برای قهرمانی در کوپا اول باید از مرحله گروهی صعود کنیم و تمام تمرکز ما روی این موضوع است و در ادامه به قهرمانی فکر خواهیم کرد. 

اروگویه مسابقات کوپا آمه ریکا را با دیدار برابر پاناما در ورزشگاه هارد راک میامی آغاز خواهد کرد. آنها در گروه C با آمریکا و بولیوی نیز بازی خواهند داشت.

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نونیز: مدعی قهرمانی در کوپا هستیم/ حیف شد که کلوپ رفت" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نونیز: مدعی قهرمانی در کوپا هستیم/ حیف شد که کلوپ رفت"، کلیک کنید.