بارسلونا به دنبال تلافی خرید بزرگ ریال مادرید

بارسلونا به دنبال تلافی خرید بزرگ ریال مادرید

آفتاب نیوز :

باشگاه بارسلونا بعد از پیوستن کیلیان ام باپه به ریال مادرید در آستانه عقد قرارداد با ستاره فصل قبل لالیگاست.

ریال مادرید سرانجام از خرید بزرگش رونمایی کرد. کیلیان ام باپه بعد از مدت ها به رویایش رسید و از فصل جدید برای تیم مادریدی به میدان می رود.

پیوستن امباپه به ریال مادرید باعث شده است تا هواداران بارسلونا نگران فصل پیش رو شوند؛ آن هم در شرایطی که ریال در بهترین دورانش به سر می برد.

به نوشته اسپورت، بارسلونا قصد دارد با جذب نیکو ویلیامز، ستاره فصل قبل لالیگا، پاسخ انتقال بزرگ ام باپه به ریال مادرید را بدهد.

ویلیامز 21 سال دارد و در پامپلونای اسپانیا به دنیا آمده است. او توانایی بازی به عنوان وینگر چپ و راست را دارد و از بهترین های فصل قبل لالیگا بود.

طبق نوشته روزنامه اسپورت، دکو، مدیر ورزشی بارسلونا، رسما با باشگاه بیلبایو برای جذب ویلیامز وارد مذاکره شده است. بیلبایو برای فروش ستاره اش 50 میلیون یورو می خواهد، اما بارسا به خاطر مشکلات مالی توانایی پرداخت یکباره این رقم را ندارد و به همین خاطر خواستار قسط بندی آن شده است و باید دید که در نهایت بیلبایو با درخواست آبی اناری ها موافقت می کند یا نه.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بارسلونا به دنبال تلافی خرید بزرگ ریال مادرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بارسلونا به دنبال تلافی خرید بزرگ ریال مادرید"، کلیک کنید.