صادرات 11 هزار تن تخم مرغ از مشهد به کشورهای همسایه – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

صادرات 11 هزار تن تخم مرغ از مشهد به کشورهای همسایه - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی، محمد سیاح اظهار کرد: از ابتدای سال جاری کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه بر قریب به 11 هزار تن تخم مرغ خوراکی در قالب محموله های ترانزیتی و صادراتی به مقصد کشورهای همسایه از جمله افغانستان، عراق، قطر، ترکمنستان و قرقیزستان و همچنین رعایت ضوابط بهداشتی – قرنطینه ای خودروهای حمل فرآورده های فوق، نظارت بهداشتی داشته اند.

رییس شبکه دامپزشکی مشهد گفت: نظارت های بهداشتی دامپزشکی بر صادرات انواع فرآورده های خام دامی از جمله وظایف اصلی و حاکمیتی دامپزشکی بوده و کارشناسان دامپزشکی مستقر در پایانه گمرک شهید خیبری شهرستان مشهد همواره در راستای صیانت از سلامت و امنیت غذایی جامعه انسانی ضوابط بهداشتی اداره کل دامپزشکی استان را رصد و پایش می کنند.

وی بیان کرد: رعایت دقیق مسایل بهداشتی و قرنطینه ای در تحکیم و افزایش صادرات نقش ارزنده ای داشته و مهمترین اقدامات و گام های دامپزشکی برای تسهیل و رونق تولید و افزایش صادرات، ارایه خدمات ویژه مربوط به صدور مجوزها، تقویت ظرفیت های موجود در بخش دام و طیور است، این مهم توسط بازرسین بهداشتی دامپزشکی به صورت مستمر در پایانه های گمرک در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صادرات 11 هزار تن تخم مرغ از مشهد به کشورهای همسایه – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صادرات 11 هزار تن تخم مرغ از مشهد به کشورهای همسایه – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.