شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی آذربایجان غربی تعیین شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی آذربایجان غربی تعیین شد - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی، ناصر عتباتی روز پنجشنبه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی ویژه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تسهیل دسترسی به مقام های قضایی، پیشگیری از تخریب و توهین، رعایت اخلاق انتخاباتی و طرح موضوعات ویژه از سوی روسای دادگستری در شورای تامین شهرستان ها از جمله مواردی است که باید مورد توجه مدیران این بخش قرار گیرد.

وی با اشاره به تبیین اهمیت موضوع انتخاب ریاست جمهوری اضافه کرد: روح شهدای خدمت ناظر بر اعمال تمامی خادمان نظام است و به همین دلیل با یکپارچگی اجرا می توان اهمیت انتخاب ریاست جمهوری را در تعیین سرنوشت کشور و مردم تبیین کنیم تا انتخاباتی سالم، در یک فضای امن با مشارکت حداکثری را شاهد باشیم.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با اشاره به پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی افزود: باید همه نهادها برای برگزاری باشکوه انتخابات ریاست جمهوری که یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب و نماد کلی مردم سالاری دینی بوده و رویایی برای بسیاری از کشورهای منطقه است، تلاش کنند.

عتباتی به رعایت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: همه مسوولان دخیل در انتخابات می بایست برای مشارکت حداکثری تلاش کنند و بسترها را برای یک رقابت سالم بر مدار قانون فراهم کنند تا انتخاباتی را در یک فضای امن شاهد باشیم و در راستای سلامت انتخابات از آرای مردم صیانت کنیم.

حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان غربی نیز در این جلسه با تاکید بر قانون مداری و اجرای صحیح قانون از سوی مسوولان اجرایی، نظارتی و مجموعه هایی که در فرآیند انتخابات دخیل هستند، افزود: رعایت بی طرفی و برخوردهای قاطع و سریع از سوی مقامات قضایی و ضابطان با متخلفان برای پیشگیری از تنش و التهاباتی که امکان دارد در جامعه اتفاق بیافتد، امری ضروری است.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری روز هشتم تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی آذربایجان غربی تعیین شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی آذربایجان غربی تعیین شد – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.