۳۰ درصد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعال هستند

۳۰ درصد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعال هستند

وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش ما این است که دانش‌آموزان با نیاز ویژه از تحصیل باز نمانند و در حال حاضر ۳۰ درصد این دانش آموزان در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

به گزارش مجله راپیدی، رضامرداد صحرایی در آیین افتتاح اردوگاه‌های دانش‌آموزی گنجنامه و امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: این نخستین اردوگاه برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است و والدین می‌توانند در کنار فرزندانشان، ساعات آرامی را بگذرانند.

صحرایی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که دانش‌آموزان با نیاز ویژه از تحصیل باز نمانند و در حال حاضر ۳۰ درصد این دانش آموزان در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس در این مراسم، اظهار کرد: ساخت این اردوگاه به برکت سفر رئیس جمهور شهید به استان همدان است و امروز شاهد افتتاح این اردوگاه هستیم، امیدواریم این اردوگاه‌ها در راستای تربیت همه جانبه‌ی دانش‌آموزان مورد استفاده قرار بگیرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در این مراسم سلف سرویس و خوابگاه دانش آموزی استثنایی اردوگاه امیرالمومنین(ع) همدان افتتاح شد.

پایان خبر مجله راپیدی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۰ درصد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعال هستند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۰ درصد دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در مسابقات ورزشی و فرهنگی فعال هستند"، کلیک کنید.