شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها قابل رویت است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها قابل رویت است - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مجله راپیدی اظهار کرد: شهریه مدارس غیردولتی استان که توسط مؤسس اقدام به خود ارزیابی کرده و به شهرستان / ناحیه / منطقه ارسال شده بعد از تأیید شورای نظارت و ارسال به سطح استان در سامانه مشارکت‌ها قابل رؤیت خواهد بود.

وی گفت: والدین ارجمند می‌توانند با مراجعه به آدرس https://my.mosharekatha.ir از قسمت استعلام شهریه با اسم مدرسه شهریه سال تحصیلی ۱۴۰۳٫۱۴۰۴ را مشاهده بکنند؛ و اینکه خانواده‌ها می‌توانند دریافت هزینه بیش از شهریه مصوب را از آدرس https://mosharekatha.ir/complaint ثبت و اعلام نمایند.

رئیس اداره مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی تاکید کرد: اولیای ارجمند حتماً پوستر شهریه سال تحصیلی جدید را از مدیر یا مؤسس مدرسه درخواست و آن را روئیت و و بعد از آن قرار داد شهریه را امضا کنند.

حسینی افزود: والدین محترم در صورت هرگونه سوال و ابهامی می‌توانند به کارشناسان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی در ادارات آموزش پرورش سطح استان مراجعه فرمایند.

وی در خصوص فرایند ثبت نام مدارس هیأت امنایی گفت: ملاک اصلی ثبت نام دانش‌آموزان در محدوده جغرافیایی تعیین شده توسط آموزش وپرورش شهرستان می‌باشد؛ لذا نباید هیچ دانش آموزی در محدوده جغرافیایی از ثبت نام در این گونه مدارس منع شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها قابل رویت است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهریه مدارس غیر دولتی در سامانه مشارکت‌ها قابل رویت است – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.