آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان همدان – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان همدان - خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله راپیدی، شهرام بخشی اظهار داشت: ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در دو بخش آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک‌های اولیه از تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ در همدان آغاز شده است.

بخشی افزود: پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی به تعداد ۶۲۶ داوطلب در دو بخش آقایان و خانم‌ها در رشته‌های مربی تربیت بدنی و سلامت (دو پیشه) و مربی مربی امور تربیتی و سبک زندگی (چهار پیشه) پس از تشکیل پرونده و معاینات مقدماتی جهت اجرای آزمون‌های عملی تربیت بدنی و سلامت آماده شده و بعد از نوبت دهی در سامانه‌ی کارا به اجرای آزمون عملی دعوت شدند.

وی گفت: داوطلبین آقا در سالن ورزشی هنرستان تربیت بدنی تختی و داوطلبین خانم نیز در مجتمع ورزشی مجله راپیدی همدان به اجرای آزمون خواهند پرداخت.

بخشی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته آزمون عملی داوطلبین به مدت ۱۰ روز برگزار خواهد شد و پس از ثبت نتایج، داوطلبین به کانون‌های ارزیابی تخصصی دعوت خواهند شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان در پایان خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر از دبیران تربیت بدنی و مراقبین سلامت استان در امر ارزیابی و داوری آزمون عملی تربیت بدنی و مهارت کمک‌های اولیه مشارکت نموده اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان همدان – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز ارزیابی آزمون عملی استخدامی مشاغل کیفیت بخشی در استان همدان – خبرگزاری مجله راپیدی | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.