کریمی: چمن فولاد شهر در نوع بازی تیم ملی تاثیر داشت/ در بازی با امارات کیفیت بهتری داشتیم

کریمی: چمن فولاد شهر در نوع بازی تیم ملی تاثیر داشت/ در بازی با امارات کیفیت بهتری داشتیم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: چمن ورزشگاه فولادشهر در نوع بازی کردن و زدن ضربات آخر تاثیر گذار بود اما در بازی با امارات کیفیت خیلی بهتر شد و موقعیت‌های خیلی زیادی توانستیم ایجاد کنیم.

به گزارش مجله راپیدی، محمد کریمی، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی برابر امارات و قرقیزستان گفت: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری بزنیم. با دو پیروزی بازی‌ها را شروع کردیم. چمن ورزشگاه فولادشهر در نوع بازی کردن و زدن ضربات آخر تاثیر گذار بود اما در بازی با امارات کیفیت خیلی بهتر شد و موقعیت‌های خیلی زیادی توانستیم ایجاد کنیم. هیچ بازی آسانی در این گروه وجود ندارد، همه بازی‌ها سخت است و بازی به بازی باید برنده باشیم.

کریمی درباره پنالتی که به سود امارات اعلام شد و سپس توسط VAR رد شد، بیان کرد: بازی در سطح بین‌المللی صورت می‌گیرد و این اشتباه داور وسط بود که اعلام پنالتی کرد. VAR نظر او را رد کرد و پنالتی نگرفت.

او در پایان درباره تجربه حضورش در تیم ملی گفت: در کنار بزرگ‌ترها تجربه خیلی خوبی بود و خیلی خوشحالم که حضور پیدا کردم، امیدوارم تداوم داشته باشد و بتوانیم پیروزی‌های بیش‌تری به دست بیاوریم.

پایان خبر مجله راپیدی 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کریمی: چمن فولاد شهر در نوع بازی تیم ملی تاثیر داشت/ در بازی با امارات کیفیت بهتری داشتیم" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کریمی: چمن فولاد شهر در نوع بازی تیم ملی تاثیر داشت/ در بازی با امارات کیفیت بهتری داشتیم"، کلیک کنید.