معاون وزیر ارتباطات در نشست مشترک با فعالان تمبر، به تغییر رویکرد این حوزه همسو با بهره گیری از توان بخش خصوصی و نقش آفرینی فعالان این عرصه تاکید کرد.
به گزارش مجله راپیدی، محمد احمدی- مدیرعامل شرکت ملی پست در این نشست با اشاره به اینکه دیدگاه ما احیا جایگاه و رونق مجدد تمبر بهعنوان یک محصول فرهنگی است، گفت: ضروری است با بهرهگیری از فناوریهای نوین به سمت تولید تمبرهای رمزنگاری شده به کمک بخش خصوصی باشیم.
وی ثبت، نگهداری و انتشار مشخصات تمبرهای منتشر شده را مورد تاکید قرار داد و افزود: تمبر باید به جایگاه اصلی و اثرگذار خود بازگردد که این مهم با بهرهگیری از توان و ظرفیت بخش خصوصی و فناوری اطلاعات میسر است.
احمدی خاطرنشان کرد: فعالان بخش خصوصی با علاقهای که به این قطعه فرهنگی دارند و براساس تجربهای که در نگهداری آن به دست آوردهاند میتوانند کمک زیادی به رونق مجدد آن از مرحله انتخاب موضوع و طراحی گرفته تا نشر و اطلاع رسانی، بکنند.
به گفته مدیرعامل شرکت ملی پست، استمرار نشستهای هماندیشی با فعالان این حوزه و احصا ایدههای آنان، تشکیل انجمنهای صنفی و برگزاری رویدادهای فرهنگی با موضوع تمبر از جمله اقداماتی است که به کمک آنها میتوان شاهد توسعه و احیای مجدد تمبر در کشور باشیم.
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ارزش این محصول پستی، گفت: تمبر به عنوان کالای فرهنگی تنها یک قطعه کاغذ نیست، به همین دلیل رونمایی آن در رویدادهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره، لحظهای است که در تاریخ ثبت و ماندگار میشود.
پایان خبر مجله راپیدی
آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونق مجدد تمبر در گروی همکاری با بخش خصوصی است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونق مجدد تمبر در گروی همکاری با بخش خصوصی است"، کلیک کنید.